Wednesday, 7 July 2010

D.N.F. (Non-smokers Rights): Toxic Brainstorming

 D.N.F. (Non-smokers Rights): Toxic Brainstorming
Franta, martie 2010



         Cand am vazut prima data aceasta reclama mi s-a parut interesanta in perspectiva campaniilor de a renunta la fumat pe care orice ONG care se respecta le produce in zilele noastre in incercarea de a face fumatorii sa renunte la tigarete. Povestea a fost primul lucru care m-a determinat sa raman atent la reclama: este intriganta si, trebuie sa recunosc, ca nu am fost 100% convins de ce anume vrea sa ,,spuna autorul'' in acel minut de publicitate pana spre finalul piesei cand, ca o cortina care s-a retras, a lasat sa se vada ideea din spate pe baza careia a fost construita.

         Fara prea mari costuri de productie, dovedeste ca poti crea un minut de impact bazandu-te pe o idee bine conturata si pe care nu a mai marsat nimeni pana acum: '' cum sa scapam de bagajul deseurilor toxice pe care le avem? ''  este intrebarea pe care si-o adreseaza membrii board-ului unei companii de profil. Solutia venita de la unul din cei prezenti la sedinta este una care practic ne duce in timp pana la inceputurile productiei de tigarete. Care este solutia? Aflati mai jos intr-un minut de publicitate.


 


Agentia: BDDP & Fils, Paris
Creative Director: Guillaume-Ulrich Chifflot
Copywriter: Eddy Wilmerts
Regizor: Yvan Attal

No comments:

Post a Comment